På hemmaplan igen

Tack alla för era stöttande kommentarer! Har precis överlevt första dagen på jobb och är nu hemma igen. Dottern sover och jag längtar tills hon vaknar så att jag kan krama henne hela kvällen. Det hade gått jättebra med sambon hemma idag. Skönt!
För er som undrar så har jag börjat jobba inom kriminalvården och går för tillfället deras interna betalda utbildning i fem månader framåt och det verkar bra. Det var kul idag men GUUUUUUD vad jag saknade min ängel! Gick och handlade lite kläder till henne på middagsrasten haha..

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad skönt att det gick bra! Mmmmm, vi verkar handla lite för mycket på HM du och jag, ha ha ha

2008-11-04 @ 18:18:37
Postat av: Sandra

Härligt att det gick bra. :) Tack för din fina kommentar. Mycket av bilderna zoomar jag in med kameran i efterhand å väljer exempelvis svartvit.. Skitenkelt:) Det som är photoshopat har inte jag gjort. Jag har tummen mitt i handen:)

2008-11-04 @ 21:18:41
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: lok

man vänjer sig aldrig, i alla fall inte jag.. det är bara att gilla läget och göra vad man kan för att slippa jobba heltid!

2008-11-06 @ 21:30:11
Postat av: Sandra

Nej, fy. Jag vill aldrig mer vara med om det. Skulle jag någon gång få förmånen att leva i ett förhållande och bli gravid ska jag kräva kejsarsnitt tror jag..

2008-11-06 @ 23:11:21
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0