Då var det dags

Imorgon gäller det.. Har precis nattat dottern och det var precis som att hon kände det på sig, ville inte alls somna och jag fick inte lämna rummet. Klart att hon känner att jag är spännd och nervös, herregud, jag kommer inte kunna sova ikväll. Har inte jobbat på typ tio månader och nu ska man tillbaks till arbetslivet och till ett helt nytt jobb dessutom. Jag vet inte hur jag kommer att klara morgondagen utan min lilla flicka, har lust att gråta redan nu. Som att inte det skulle vara nog så har jag PMS och är allmänt överkänslig för tillfället. USCH! Jag har så ont i magen!!!!

Kommentarer
Postat av: Sajja

Det kommer att gå jättebra ska du se! Bara du varit där några timmar så flyter det nog på. Det är nog när du lämnar hemmet som det känns tyngst.. Vad är det för nytt jobb? Kram på dej, detta fixar du:)



2008-11-03 @ 00:02:54
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej!

Teklas mockasiner har jag köpt på HM. De är superduper. Även köpt strumpbyxor på Lindex som har halkskydd på både knä och fötter som är suveräna för krypning. De kan jag oxå rekommendera:).

Kommer gå superbra idag även om du kommer längta hem, lycka till!

2008-11-03 @ 07:46:17
Postat av: sara

Lycka till! Det kommer gå hur bra som helst ska du se!

2008-11-03 @ 08:22:55
Postat av: Ida

Lycka till gumman! Vad är det för nytt jobb?

2008-11-03 @ 08:32:41
URL: http://idaliv.bloggagratis.se
Postat av: Kristina

Lycka till idag! Det kommer gå jättebra =)

2008-11-03 @ 09:10:37
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0