..och ännu en =)

Herregud det här var ju riktigt roligt! Att jag inte upptäckt charmen med bloggandet tidigare, när det fanns mer än några minuter över.. Men å andra sidan hade jag kanske inte haft samma inspiration till att skriva då. Misstänker nämligen att majoriteten av mina inlägg här kommer att kretsa kring babyprat och allt vad det innebär. Det gick upp för mig idag att man ganska snabbt blir en "sådandär" förälder som enbart (och öppet för alla som vill höra dessutom) pratar om hur ofta bebisen bajsar, vilka blöjmärken som är bäst och "fem sätt att undvika kolik".
I övrigt är andra intressanta samtalsämnen bla hur man någonsin ska kunna komma i de där superdyra jeansen man köpte innan man blev gravid eller om det finns hopp att man nångång ska vilja visa sig i bikini igen. Det sägs ju tyvärr att sommaren ska bli rekordvarm just för att vi nyförlösta ska behöva svettas ihjäl för att få ha lite stolthet kvar. Antar att man får satsa på beach-09 istället och hoppas att det där leendet som kommer att få ens hjärta att smälta kommer snart så att drömmen om strandlivet bleknar.
Nu är minuten slut och jag ska kramas med min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0