En minut över..

Jaha då har man börjat blogga också.. Får se hur det kommer att fungera med nykommen förmåga i familjen, men jag ska ge det ett försök. Efter en hel dag av skrik, matande och blöjbyten har man då äntligen en liten stund för sig själv. Sambon har gått till en kompis, bebis och hund snarkar och själv sitter man här klarvaken och koffeinförgiftad trots att man vet att man borde sova en stund. Å andra sidan är detta det enda tillfälle på dagen jag har möjlighet att dricka mitt kaffe innan det hinner bli kallt. 
Helt underbart väder ute också. Idag hann jag minsann sitta en hel halvtimme på balkongen och sola innan babymonitorn började brusa och det var dags för en ny omgång babyaktiviteter. Tror att jag slipper köpa solskyddsfaktor i år. Känns overkligt att man är förälder fortfarande, trots att man har haft en månad på sig att smälta det. Tillvaron har förändrats drastiskt och så även ens prioriteringar. Men mitt uppe i allt stressande så har man ändå de där speciella stunderna när ens barn tittar på en med sina stora ögon och man inser att man har skapat ett nytt liv som faktiskt är alldeles alldeles underbart... Snart ska jag fira mitt första mors dag som mamma!

Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Skulle du kunna hjälpa mej, jag e ute efter ett par snygga glasögon, men vet inte vart jag ska leta riktigt. Har du några tips?

Haen trevlig Lördag :)

2008-05-10 @ 18:32:25
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: lisa

Ha en underbar lördags kväll! :)

2008-05-10 @ 18:37:50
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: EER

Klockrent "f.d. vackra sambo", nu kommer du vara fast här! Bloggandet är världens bästa påhitt - nu kan du passa på och ha en liten stund över till dig själv; tid för dina egna tankar, reflektioner och drömmar.

Kram kram kram

//E

P.S. Jag kallar bloggandet för kvalitétstid, gör du också det till den. D.S.

2008-05-10 @ 21:00:15
URL: http://eer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0