Det var ju f-n

..va lite tid man har haft över de sista dagarna. Dottern har haft kolik och vi har tampats med en del skrikanfall. Fyyy va det kommer att vara skönt när de här första månaderna är över och man får en lite gladare bebis. Imorgon åker sambon iväg igen och jag är beredd på att få minimalt med sömn. Ska passa på att åka och hälsa på mina föräldrar tror jag. Undrar hur det kommer att gå att köra 14mil själv med unge och hund i bilen.. Förhoppningsvis sover hon hela vägen, men vad gör jag om hon får skrikanfall på E6:an med någon mil till nästa rastplats? Jaja..jag vet..det är bara att låta henne skrika, inte så mycket jag kan göra bakom ratten i 120km i timmen med dottern i baksätet, men jag kommer onekligen att bli stressad. Får ta med mig en bra skiva och höja volymen tills vi når nästa avfart eller nåt, som alla vet så är det ju inte det bästa att bli stressad som bilförare. Men det ska nog gå bra. Det är ju som allt annat man gör som förälder för första gången, man är osäker men det går till slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaaaaaaaa... ni kommer alltså? Jag och Lea bara längtar efter Noelle!!!!!!!!!!!!!!

//E

2008-05-25 @ 13:58:20
URL: http://eer.blogg.se
Postat av: Loket

in med er i bilen bara! vi kommer på onsdag kl 14. ungar blir dessutom tysta och somnar ibland när man höjer volymen så mycket man bara kan. I alla fall har det hänt med céan i bilstol, när han skrek så att bilrutorna skallrade och jag trodde jag skulle dö efter ett tag - det är ju nästan ännu stressigare när man inte kör själv utan får dåligt samvete inför nån annan stackars stressad sate...

2008-05-26 @ 18:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0