Dags för choklad

Puh! En jobbig dag! Dottern har skrikit mest hela tiden och sovit ungefär tio mininuter i sträck som mest.
Skickade sambon till matbutiken för att handla choklad, känner att jag är värd det. Mina armar värker efter att ha burit på bebis hela dagen, misstänker att armarna är det enda på kroppen som faktiskt blir mer välformade efter att ha fått barn. Nu är jag så trött att jag har lust att sätta mig ner och gråta.
Har bestämt oss för att testa apotekets droppar mot magont på vår dotter. Som det är nu så låter det som andra världskriget i blöjan och jag kan tänka mig att det inte är speciellt behagligt med så mycket luft i den lilla magen. Efter detta är vi minsann värda en semester!

                                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0