Barnledig!

Älsklingen är på promenad med sin farmor. Jag har fått några timmar att vila och för att ta hand om mig själv, det behövs verkligen!  Som vanligt blev det inte så mycket vila, jag satsade på att duscha, raka benen och att gå och handla istället. Kändes fint kan jag säga. Man har nästan glömt hur det var att inte ha en liten här hemma.
Samtidigt som jag njuter av att få slappna av lite så saknar man den lilla gaphalsen. Ja jag vet att det är löjligt, hon har bara varit ute i drygt två timmar, men det känns ändå tomt på något sätt. Ska försöka att inte bli en sån där mamma som oroar sig och inte kan slappna av, vill inte ringa och terrorisera svärmor när hon försöker ta en lugn och skön promenad med sitt första barnbarn, men tankarna finns där.  Är hon hungrig? Räcker ersättningen som hon fick med sig?  Har hon ont i magen? Tänk om det händer något..?
Nää nu ska jag lägga ner och gå och äta min middag och försöka ladda lite energi till sötnosen kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, livet är knasigt, hopplöst och otillfredsställande... man blir aldrig nöjd, eller?

2008-05-21 @ 22:52:42
URL: http://eer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0