Snart jul

Ja då var det snart julafton. Jobb imorgon igen och sen äntligen ledig ett tag..SKÖNT! Ska mysa med min dotter i två veckor. Supertrött nu alltså, det har varit väldigt intensiva veckor på jobbet och mycket att lära sig. Efter nyår ska jag tillbaka till studierna. Har förretsen glömt berätta att min prinsessa har fått dagisplats! Hon har den från sin ettårsdag den 8:e april. Vet inte hur det blir för jag vill vara ledig lite till med henne när utbildningen är klar men jag måste kanske jobba någon månad innan jag kan ta mammaledigt. Sen förlorar vi dessutom dagisplatsen om jag är ledig med henne i mer än två månader. Jaja det löser sig nog. Nu är jag sjukt trött och ska hoppa i säng. God natt!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas ni har haft en bra jul! Kram från mig och Tove

2008-12-26 @ 08:39:04
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Hoppas ni hade en bra jul!

Låter underbart att du ska mysa i 2 hela veckor med din dotter! Förstår att du längtat!

2008-12-28 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0