HERREGUD

Min dotter ramlade ur vår säng idag.... Vår HÖGA säng.. Hon sov jättedåligt inatt och efter mycket springande fram och tillbaka till hennes säng sa jag till sambon att låta henne sova med oss. När jag gick till jobb la jag kuddar och täcke så att hon inte skulle kunna rulla ut (hon låg i mitten på sängen) men det hjälpte tydligen inte utan dottern damp i golvet med en duns efter att jag gått hemifrån och sambon var i chocktillstånd hela förmiddagen. Jag fick reda på incidenten när jag ringde hem på lunchen och blev smått hysterisk även jag. Hon har inga blåmärken, inga bulor och har inte kräkt eller verkat annorlunda på något sätt under dagen som tur är. Mötte mig med ett stort leende när jag kom hem från jobb.
Nu sover hon och jag lovar mig själv att hon ALDRIG ska sova i vår säng igen, detta är något jag inte vill uppleva igen. Min älskade lilla docka....så orolig jag har varit idag.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch stackarn :( Förstår att ni blev rädda! Men vad skönt att hon mår bra :)

2008-12-03 @ 11:00:17
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Usch vad jobbigt för er! Tur att allt gick bra!

2008-12-03 @ 20:45:06
Postat av: Sara

Jonah har ramlat ner från min säng en gång också, och sen dess får han inte sova i min säng nån gång, inte ens på mornarna! :)

2008-12-07 @ 15:27:54
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0