Yes!

Idag är en stor dag för mänskligheten. I alla fall för mänskligheten här i denna tvåan. Jag har äntligen lyckats komma i mina favoritjeans som införskaffades straxs innan dottern tog plats i min mage. Ok det ska erkännas att dom suttit snyggare, tidigare såg det väl inte ut som om jag pressat mig in i byxor som var två storlekar för små, men faktum kvarstår att jag faktiskt kan knäppa dom och det är det som räknas just nu. Alla tecken på att bebisvikten håller på att försvinna är välkomna. Köpte ett par nya jeans på rea idag i en lite mer rimlig storlek för mig just nu. Dom är dessutom av modellen 70-tal med hög midja som jag har upptäckt är väldigt praktiskt just nu, det är helt enkelt bara att "packa in" hela magen och hantagen, inget som väller upp där inte. Med andra ord mycket bra trend för oss som fortfarande bär lite bebisvikt runt midjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0