........

Jaha idag har sambon krockat med bilen...ingen skadad som tur är men däremot ännu fler oväntade utgifter. Precis det vi behöver nu när vi ska renovera. Dottern sover efter en gnällig dag och jag är helt utmattad efter att ha haft släkten på besök. Hunden ska rastas, middagen ska lagas, disken ska diskas, leksakerna som ligger spridda över hela lägenheten ska plockas undan 10 gången om dagen samtidigt som man helst ska hinna ta hand om sig själv och undvika att förfalla helt..GAAAAHHHH...Jag behöver semester!  Helst då på en öde ö utan någon möjlighet för någon i civilisationen att kontakta mig. Nu får det räcka med besök på ett bra tag, jag orkar inte ens tänka på att koka kaffe till fler människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0