Kär i ett par skor?

Var bara tvungen att beställa dom. Så jävla dyra men jag kan förhoppningsvis ha dom några säsonger. Varför varför varför beställde jag inte från Ellos när jag hade chansen och 40% rabatt kan man fråga sig?? Nu är dom slutsålda precis överallt och jag hoppas att storleken jag beställt passar mig för det finns inga andra storlekar kvar. Det är lite ytlighetsvarning på mig idag, men shit va dom är fina!! Längesen jag hittade ett par skor som jag bara MÅSTE ha. Kristian tog en sväng om Ullared igår och handlade lite inför kommande badrumsrenovering (usch!), kläder till barnen och lite julklappar. Nästa helg river vi vårt stora badrum och drar igång nästa renoveringsprojekt här hemma. Såklart kul när det är klart men jag kan inte utrycka i ord hur mycket jag HATAR att renovera. H A T A R av hela mitt hjärta. Alltid strul med nåt och smuts och damm i hela lägenheten. Ser verkligen inte fram emot det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0