Det snurrar

Herregud säger jag bara. Nu börjar allvaret i skolan kan jag ju säga. Beställt typ fem nya böcker i kväll...klinisk mikrobiologi, människokroppen osv osv..Såhär innan man kommit in i det så känns det nästan omöjligt att lära sig allt som vi måste kunna. Men jag kämpar på. Räkningen från Adlibris blev 2400kr denna gången. Helt sinnessjukt va dyrt det är med kurslitteratur. Idag beställde jag ett par Timberlandkängor till! Nä jag har inte blivit helt galen, dom hade nämligen kommit in i en stl större och jag tänker minsann va på den säkra sidan.Dom som inte passar skickas tillbaka. Dom här dagarna ska jag sitta vid brevlådan och vänta. När jag inte pluggar. Typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0