Lördag

Idag ska sambon vara borta i princip hela dagen på svensexa. Funderar lite på vad jag ska hitta på. Har fortfarande inte gått ut själv och hittat på något utan dottern, men ärligt talat så känner jag inte så stort behov av det heller. Visst det hade varit bra för henne att vänja sig vid att vara med pappa själv lite, så jag får väl ta mig i kragen och göra något snart. Det är självklart kul att hitta på saker men jag känner fortfarande att jag gärna inkluderar dottern i aktiviteterna så man är ju lite begränsad. Sambon tycker att jag ska gå ut en kväll och slappna av lite och känner nästan lite dåligt samvete för att han ska gå ut ikväll, men det är inte som att jag är tvingad att vara med min bebis. Jag vet att jag kan ringa svärmor när jag vill ha barnvakt eller lämna sambon själv med gullungen utan problem, men som sagt, jag VILL vara hemma med min underbara dotter. Jag har i alla fall bestämt att innan jag börjar arbeta i november så ska jag ta en kväll och gå ut med vännerna och det kommer att vara jättetrevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0