Imorgon händer det!

Imorgon händer det, flytten som vi längtat efter! Sååå spännande! Förresten så har jag glömt berätta att min lilla ängel växt sjukt mycket på sista tiden. För två veckor sen vägde hon 7075gram och nu i tisdags vägde hon hela 7875gram! Det går fort vill jag lova, fortsätter det i den takten så jag jag en 15kilos bebis till jul. Det var skönt att hon gått upp så bra för hon har stått stilla ett tag när hon har varit förkyld.
Idag har jag (förutom att packa då), bebis och vovve haft lekplatsmaraton med en väninna och hennes två söner. Hennes äldsta är snart tre år och det var för hans skull som vi avverkade lekplatser i en rasande fart. Hann leka på inte mindre än tre lekplatser innan vi vuxna började längta hem. Fint väder idag och skönt att vara ute! Ska bli kul när min lilla börjar uppskatta utomhuslekar.

Kommentarer
Postat av: Miss Kay

Kul att ni äntligen flyttar!



Längatr också efter att Tove skall börja tycka det är kul att leka ute.

2008-09-24 @ 21:32:59
URL: http://kristinastridh.blogspot.com/
Postat av: lok

jag tror på 10 jämnt till julen!

2008-09-29 @ 07:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0