Gråa hår..fyy

Usch  idag har jag en "sån där" dag när allt känns jobbigt. Lyckades få lite tid över att använda platttången i morse och upptäckte till min förfäran att jag har massor av gråa hår som börjat växa på mitt huvud. Förutom det har jag inte riktigt haft tid att ta hand om mig själv efter att dottern kom till världen, jag varken rör på mig tillräckligt eller äter rätt, nu när min kropp behöver det som mest.  Det känns som att jag måste börja ta tag i mig själv om jag någonsin ska bli av med bebisvikten och komma i mina gamla byxor. Visserligen känns inte utseende som prioritering nr ett precis efter att man har fått en liten, men det är inte kul att känna sig såhär. Måste ut och röra på mig mer och börja äta lite nyttigare så kommer det kanske att lossna lite. En sak är säker i alla fall, imorgon går jag och köper hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0